blondehair.blogg.se

Måndagkväll

Publicerad 2015-08-03 21:54:09 i Allmänt,

Hej igen mina vänner!
Vid detta laget vet ni nog vad jag gör såhär på kvällskvisten, förbereder lite blogginlägg och ska snart äta kvällsmat i vanlig ordning. Jobbet flöt på bra idag, trots yrhet och värkande huvud var det lugnt vilket var väldigt skönt. Vi betade av både mailen och telefonkön efektivt och jag fick åka hem en halvtimma tidigare. Kvällen spenderades i stallet med mamma och min lilla ponny. Vi hade en jätte härlig kväll och var ute och busade massor på en äng i närheten. Idag hostade hon inte en enda gång heller, så himla skönt. Jag vet ju till 100% att det berodde på lite torrare hö, men det gjorde nog gott för henne att ta det lugnt några dagar. 
Imorgon ska det bli helt galet bra väder enligt prognosen, att jag ska spendera den 8h inne på ett kontor då känns väl kanske inte superlockande. Jag mår dock mycket bättre av sol och som jag alltid säger, cash is king. Så det blir nog bra. Efter det ska givitvis stallet och hästen fixas. Men nu är jag en dag i förväg. Titta in här imorgon i vanlig ordning så kommer det bjudas på lite inlägg.
 
Bild från ikväll med min lilla prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela