blondehair.blogg.se

Lycka att sitta på hennes rygg

Publicerad 2015-08-24 21:12:04 i Allmänt,

Idag började jag dagen i skolan där vi gick igenom countoring på olika ansiktsformer. En väldigt rolig lektion där tiden sprang iväg, tänkte visa er någon dag lite info om olika ansiktsformer och hur man ska tänka när man sminkar respektive ansiktsform. Efter att ha ätit lunch hemma åkte jag ner till optikern en snabbis för att göra en synundersökning. Jag har ju haft glasögon/linser i 13 år så synundersökningar går fort nu för tiden. Behövde bara höja styrkan lite på högerögat, vänsterögat var okej så det var väl bra. Därefter åkte jag och mamma upp till östra. Vi hade samtal tillsammans med S. Det blev lite känslosamt men det var skönt att få prata en stund och jag tror att det var behövligt. Direkt efter samtalet gick jag in till A. Eftersom jag hade ökat maten denna veckan (igen!) och dessutom ätit lunch innan jag åkte (och inte gått på toa) var jag helt säker på att vågen skule vara uppåt, men ändå var den några hg neråt. Så himla konstigt. A sa att hon använder mig som "modell" till andra tjejer. Att vissa kan öka i kaloriintag och äta mer än vad en snittkvinna ska göra och ändå gå ner i vikt. Att jag nu äter 800 kalorier mer per dag sedan maj men ändå inte går upp något. Dessutom var pulsen på 47 trots att jag var stressad. Skumma resultat med andra ord, Jag och mamma åkte sedan till stallet där jag var ute och busade med min lilla prinsessa, livsglädje!
 
Härlig bild från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela