blondehair.blogg.se

Kneg och krök

Publicerad 2015-08-07 22:11:26 i Allmänt,

Hej igen!
Nu har jag precis loggat ut från jobbet och kan därmed njuta utav 5 dagars ledighet, det ska bli så himla skönt! Har nämligen tackat nej till lite jobb i helgen o början av nästa vecka då min bror åker tillbaka till usa på torsdag så hela familjen är lediga tills dess och vi ska göra massa myssaker tillsammans. På tala om min bror, hela huset dunkar av musik och han har drygt 10 vänner över på förkrök haha. Det har varit sjukt underhållande att sitta på övervåningen och jobba och höra alla fulla tjejer där nere snacka om sina killproblem haha. Det verkar inte som om dom ska dra sig förrän om knappt en timma, så det blir kvällsmat först då. Antingen ska jag sätta på ett avsnitt av orange is the new black nu eller ta en liten promenad med hunden som skäller hysteriskt..  
Imorgon ska jag först rida ut med en tjej till stallet, sedan ska vi upp till landet. På söndag åker vi ut till Lysekil också. Solen ska stråla och jag är ledig,  helgen ska spenderas vid kusten på massa mysiga restauranger. Det låter riktigt lovande.
 
Vi hörs under morgondagen, jag har som vanligt förberett masa tidsinställda inlägg!

Kommentarer

Postat av: Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare

Publicerad 2015-08-08 10:04:41

---SV Malin: Vad spännande! Jag är mestadels självlärd skulle jag säga då jag alltid har haft ett stort intresse för smink och skönhet och lärt mig det mesta själv, men jag gick ändå en makeup utbildning i Spanien för att få det på papper :). Det är jättebra när man får sådana märkesrabatter men tänk då på att inte begränsa dig vid bara mus produkter då det finns så oerhört många andra produkter som är bättre. Mus foundations, concealer och läppstift är exempelvis inga höjdare, det finns bättre att använda sig av, även budgetvarianter finns det många som är bättre. Däremot deras ögonskuggor, puder och rouge ska du dra nytta av ordentligt med din rabatt tycker jag! :) Jag kan göra ett inlägg då jag visar mina paletter om cirka två veckor här på bloggen, jag håller ju på att göra om så mycket i mitt kit nu och byta ut produkter mot andra (som du kanske märkt på bloggen) så just nu är det lite stökigt haha. Så när jag gjort klart min förändring och gjort om det så som jag vill ha det så lägger jag upp mina paletter på bloggen! Kram!

Svar: Okej :) ja precis, kommer givetvis inte bara att använda mig utan mus produkter men de som är bra kommer jag att nyttja min rabatt :) ser fram emot när du ska visa dina paletter, och gärna hela ditt frilanskit ;) kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela