blondehair.blogg.se

International Makeup Center

Publicerad 2015-08-17 17:18:31 i Allmänt, Makeupartist,

Idag var första dagen på min makeupartist utbildning. Jag ska ju gå 10 veckor på IMC, International Makeup Center för att bli diplomerad makeupartist. IMC har ju huvudsponsoren Makeupstore vilket gör att vi idag fick ett kit med mycket smink därifrån och även fått ett väldigt fint rabattkort. Under förmiddagen på skolan gick vi idag främst igenom upplägget på utbildningen, lite regler och sminket vi fick. Vad kittet innehöll kommer jag att visa imorgon. Jag kommer att komplettera med en del saker och då främst från Makeupstore är tanken. Detta ska bli så himla kul och det känns så rätt. Ni kommer att få följa min resa här, såklart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela