blondehair.blogg.se

Inget ont som inte har något gott..

Publicerad 2015-08-30 21:43:04 i Allmänt,

Godkväll!
Denna söndagen har varit riktig seg, men jag försöker se det positiva i det hela ändå. Jobbade ju största delen av dagen, dessutom blev det en extra halvtimma då tjejen som skulle jobba efter mig hade migrän så tog en liten extra stund o så fick chatten stå tom sista halvtimman så hon fick en timma mindre av sitt pass. En liten snäll gärnning, dessutom var det inte problem under jobbpasset utan det flöt på bra vilket var skönt. Efter jobbet åkte jag och mamma till stallet. Vi hjälptes åt att fixa allt och sedan skulle jag rida ut var tanken. Då upptäckte vi dock att ponnyn hade dragit sin ena baksko superskev. Så det var bara att dra av den och ta en lugn promenad på travbanan istället där underlaget är mjukt. Men det var inte hela världen för att hovslagaren kommer faktiskt imorgon. Tajming för en gångs skull, det tackar jag för. Huvudvärken och ångesten har besökt mig som en liten ättrig papegoja på min axel men jag har gått emot tankarna och skött mig. Nu är det snart dags för kvällsmat innan en ny vecka drar igång. Jag har flera saker att se fram emot under kommande vecka, och att jag dessutom går min drömutbildning gör ju inte dagarna tråkigare direkt.
Vi hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela