blondehair.blogg.se

Höstens 5 måsten

Publicerad 2015-08-31 09:32:00 i Allmänt, Mode,

 
Imorgon är det ju första september, årets första höstmånad. Det jag gillar allra främst med hösten är just höstmodet. Finns ingen tid på året jag gillar så mycket och som är så inspirerande som just hösten.
 
Här kommer mina 5 höst måsten;
1. Höga stövlar. Så himla snyggt och praktiskt. Jag har ett par (dock endast knähöga) från Rizzo som jag älskar.
2. Hatt. Jag måste verkligen skaffa mig en svart hatt. Det är galet snyggt och perfekt när man har en "Bad Hair Day".
3. Acne halsduk. Jag äger en svart och det är ett av de bästa köpen jag någonsin gjort. Stor, varm, skön och snygg. Jag är riktigt sugen på både en navy och en grå också. De är värda varenda krona!
4. Stickat. Vad mer behöver man säga? Det mysigaste man kan ha på sig och finns i alla varianter, former och färger.
5. Kappor. Det bästa ytterplagget någonsin. Själv har jag en svart, brun och blå. I veckan ska jag klicka hem en grå och då kommer garderoben vara säkrad. Klassiskt, tidlöst och praktiskt. Man känner sig så feminin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela