blondehair.blogg.se

First Autumn Arrivals

Publicerad 2015-08-07 09:43:00 i Allmänt, Mode,

Som ni vet är jag verkligen en kjol- och klänningstjej. Jag älskar att känna mig välklädd och kvinnlig. Trots att det precis har blivit augusti har alla märken börjat komma ut med de första delarna i sina höstkollektioner. Jag älskar höstens mode och efter en sommar med kasst väder är jag mer än redo att börja klä mig i snyggt stickat, höga stövlar och kappor. Filippa K är ju som jag tidigare nämnt ett av mina favorit märken och när jag satt och spanade på deras hemisda härom dagen hittade jag stickade tunikor i deras höstkollektion. Jag ska prova dom nästa gång jag kommer till NK och min plånbok tackar att den bara finns i två färger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela