blondehair.blogg.se

FaceTimeat med brorsan

Publicerad 2015-08-17 21:41:09 i Allmänt,

Godkväll!
Efter dagens förmiddag i skolan åkte jag till hästen. Jag spontananmälde mig igår till en pay and ride i grannstallet på söndag. Ska bara rida en LB:1 men det är dags att börja traggla program igen. Red igenom det två gånger och Nobless var faktiskt väldigt fin andra gången. Hoppas att hon är lika fin på söndag. Jag organiserade mitt nya smink därefter och det är sjukt hur mycket mer plats man får när man lägger allt iordning. Man får plats med tre gåner så mycket mer, minst. Medan pappa var och spelade korpmatch facetimeade jag och mamma med min bror. Han pluggar ju i usa och har precis kommit ner nu för andra året (utav fyra). Han har fått en ny lägenhet på campus som han visade, den var supernice. En stor walkincloset, synd bara att han och hans kompisar inte färgkordinerar som jag gör i min haha. Nu börjar det väl bli dags för kvällsmat, imorgon efter skolan har jag vägning, vågen bör verkligen vara uppåt denna gången, dessutom kommer jag ju ha ätit lunch precis innan så det ökar ju chanserna markant hehe.

Vi hörs imorgon!
 
Har ju ridit en pay & ride iår, red rätt kasst men fick ett hyffsat resultat då iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela