blondehair.blogg.se

Evighets dag

Publicerad 2015-08-11 21:52:27 i Allmänt,

Godkväll!
Det känns som denna tisdagen aldrig tar slut haha. Morgonen spenderades ju på landet, jag och brorsan åkte ju upp dit igen igår efter att ha åkt hem och tränat samt att jag var på middag under gårdagskvällen. Efter lunchen åkte jag och mamma raka vägen till stallet. Jag har ju ridit ut i flera veckor nu varje dag så idag tog jag tag i det hela och red ett pass i manegen. Stallägaren hade satt upp bokstäver i ridhuset så idag övade vi lydnade och övergånger till tusen. Och gud vad fin hon var i slutet, jag var helt genomsvettig, vi båda kämpade och jag var konsekvent,  vilket gav resultat. När jag ridit klart kom en ny häst till stallet, riktigt kul. Jag har träffat dom tidigare, jag och dottern tränade tillsammans under 2009 och sedan tränade jag i manegen där hon stod under ett par år. Medan övriga familjen åkte ner till mormor och morfar för fika åkte jag en snabbis till stan och köpte lite brynvax samt ett par neccessärer från Face för organisation till utbildningen. Vi åkte därefter och handlade massor med mat. Fick med mig massor med proteinbarer, samt antecknings tillbehör till skolan osv. trevligt. Middagen därefter var egentligen safe-food men det gav mig massor av ångest tyvärr. Men jag och pappa satt sedan och pratade om allt från jobb, boende och ätstörningen sedan så det var skönt. Nu har jag sminkat av mig och fixat lite bilder så snart är det väl dags för dagens sista mål.
Imorgon har jag vägning igen, håll tummarna att vågen inte är neråt!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-08-12 07:25:12

Härligt!:D

Svar: Ja :D
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela