blondehair.blogg.se

Epic kabinväska

Publicerad 2015-08-16 15:08:00 i Allmänt, Makeupartist,

Imorgon börjar jag min makeupartist utbildning, jag är så taggad! Vi har fått ett mail med saker som vi bör ha, där ibland givetvis en bra väska att frakta och förvara vårt smink i. De rekommenderade bland annat kabinväskor och då jag  reser med 4-hjulade Epic väskor blev valet därför enkelt att införskaffa mig en svart i storlek S (55cm). Då dom är snygga, smidiga och hållbara rekommenderar jag verkligen Epic.
Nu la jag bara ett par saker i för att visa hur den ser ut med ett par saker i den. Men tanken är att hela högersidan ska bestå av olika neccessärer med sminkprodukter. På nätsidan på vänstersidan kommer mitt borstbälte att finnas och i facket bakom ska jag ha rengöring och tillbehör. Min förhoppning är att jag packar såpass praktiskt att vikten blir jämnfördelad och att jag kommer kunna ha väska stående då den är relativt stabil. Men det återstår att se helt enkelt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela