blondehair.blogg.se

En väldigt bra dag

Publicerad 2015-08-05 21:59:06 i Allmänt,

Godkväll!
Just nu har jag precis suttit och förberett massa blogginlägg för kommande dagar. Idag har jag fotat några riktiga fina bilder, dessutom ska jag o mamma ha en photoshoot med Nobless imorgon på en äng i solnedgången efter jobbet. Det blir inte fel det, har redan bilderna i huvudet haha.  
Min dag har faktiskt varit riktigt bra. Jag började dagen med att åka till sjukhuset. Vågen var (nu i vanlig ordning haha) 0,4kg upp vilket känns överkomligt. Visst gav det mig ångest, men ändå hanterbart. Min puls var dock superhög idag vilket var chockande. Åkte sedan in till stan iallafall och mötte upp fina Jennifer en stund. Vi satt och pratade lite och sedan gick jag vidare och shoppade lite. Köpte lite sminkrelaterat till min makeuputbildning vilket var kul. Mindre kul dock att gå in på apoteket och lägga 218 spänn för kalk.. 180 tabletter går i ett naffs tyvärr. Men solen sken så var på strålande humör. Ponnyns motion stod sedan på schemat och vi red ut och busade i skogen som vanligt vilket var kul. Det är så himla skönt med vanliga rutiner i stallet igen, under juli är ju alla tjänster "stängda" vilket gör att man fått sköta lite antagande samt mocka + fylla på vatten i hagen (det värsta). Så nu när man inte behöver släpa vatten till hagen och tänka på fodringar osv. känns allt så mycket enklare. Kvällen har sprungit iväg och jag har inte hunnit se ett ända avsnitt på någon serie vilket jag brukar försöka hinna med under min lediga dag. Imorgon är det jobb igen, men solen ska stråla, jag har chatten hela förmiddagen och jag har redan tänkt ut morgondagens outfit. 
Nu blir det kvällsmat och yatzy i vanlig ordning, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela