blondehair.blogg.se

En bra dag

Publicerad 2015-08-19 21:59:34 i Allmänt, Dagens 3 +,

Godkväll!
Dagen har som vanligt varit rätt fullspäckad. Var ju i skolan från 8-12. Idag övade vi på att lägga bra baser. Blanda den rätta foundation, lite countoring osv. Man får mycket tips och tricks som jag inte tänkt på innan så det är väldigt lärorikt och bra. Tycker det är jättekul, verkligen. När jag kom hem gjorde jag mat och maten var klar 13.19. Klockan 13.20 började sändningarna från EM hästhoppningen, tajming! Jag jobbade sedan 14-17 och hann se största delen av laghoppningen under tiden, tyvärr missade jag Henriks ritt och vet inte hur det gick överhuvudtaget. Hann inte titta klart på sändningen då hästen var tvungen att fixas och motioneras. Red igenom programmet inför söndagen igen, det gick ganska bra och överlag är hon faktiskt riktigt trevlig nu. Mitt schema imorgon är pressat som vanligt, så nu blir det kvällsmat och sedan ska jag sova.

Här kommer dagens 3+
* Tycker min utbildning är så himla kul och lärorik. Tänk att jag kommer kunna jobba med något jag älskar sedan, dröm!
* Kombinationen av ridsport EM, jobb och massa annat gjorde att mina jobbtimmar i chatten sprang iväg.
* Jag träffade massor med trevliga människor (som alltid) i stallet. Jag tycker att det är så kul när det är många i stallet samtidigt som jag själv, men det gångna året har jag varit där mycket tidiga tider och varit där nästan själv, så det är skönt att vara där på eftermiddagar nu som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela