blondehair.blogg.se

Effektivt jobbpass

Publicerad 2015-08-27 22:05:02 i Allmänt,

Godkväll!
Nu är jag inne på sista kvarten på jobbet. Mitt jobbpass har varit väldigt effektivt. Jag har hunnit förbereda blogginlägg, göra middag och äta, sålt 3 skolböcker m.m. Föresten, min dator är lagad nu. Jag är så himla glad. Den har inte fungerat såhär bra på superlänge. Så det är fantastiskt. Dessutom så fyller min fina bästis år idag, så imorgon ska det firas. Trots att regnet vräkt ner och jag varit trött och matt har dagen varit rätt bra. Jag har varit hästfri idag också, mamma vill ju att jag har en hästfri dag så hade röd service och ponnyn vilade. Imorgon får ponnyn dock vila igen, fick ett jobbpass 14-17 då den som skulle ha passet är sjuk. Så får åka raka vägen från skolan till stallet och fixa allt innan jobbet kallar. Eftersom Nobless behöver gå upp i vikt så kan jag acceptera att hon vilar, det är svårare med mig själv dock. Konstigt det där..
Men nu är det kvälsmats dags och sedan en date med John Blund, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela