blondehair.blogg.se

Dagen vände

Publicerad 2015-08-12 21:44:15 i Allmänt,

Godkväll mina vänner!
Dagen började dåligt, blev sämre och hade en djup dipp. Därefter vände det och det har varit bättre och bättre iallafall. Jag hade som sagt vägning idag, jag har ätit det jag ska hela veckan (väger ju och mäter min mat) men ändå hade jag gått ner rätt mycket.. Jag har ju ätit samma kalorimängd i tre veckor nu (eftersom vågen varit uppåt) men jag har en kropp med väldigt bra förbränning så efter ett par veckor med samma kalorimängd måste jag öka intaget annars går jag ner. Det vet jag ju egentligen och idag blev det svart på vitt, igen. Efter ytterliggare en incident åkte jag ledsen och arg ut till stallet. Idag var det himla skönt att jag var själv i stallet. Var dock väldigt snabb eftersom jag var så arg haha.. men red ut en härlig tur med min lilla ponny och musik i öronen. Det är verkligen balsam för själen. Jättemycket mer har jag inte gjort mer än att äta massor och fixa blogginlägg. Jag fick hem ett paket också. Samt sminkade mig/övade med lösögonfransar m.m. Vilket är behövligt och kul.
Imorgon har jag massor planerat. Dagen börjar i on redan  i ottan då min bror åker tillbaka till usa igen för att plugga år 2 på college. Jag hoppas verkligen att jag kan åka ner till honom i höst, för annars träffas vi inte förrän vid jul. Nu har dom snart packat klart hans bagage så det blir väl kvällsmat och förhoppningsvis är hela familjen med på yatzy sen, det är så mys när alla spelar.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela