blondehair.blogg.se

Bästkusten

Publicerad 2015-08-09 21:33:25 i Allmänt,

Godkväll!
Nu har vi precis kommit tillbaka till landet och jag har sminkat av mig och bytt om till myskläder, skönt. Vi har spenderat hela dagen på vår fina kust. Min bror har ju jobbat som budlämnare hela sommaren och haft distriktet Uddevalla - Lysekil - Brastad. Så han visade oss runt längs kusten, solen har strålat och Sverige är verkligen så galet fint. Vi spenderade många timmar i Lysekil, njöt på bryggan, spelade minigolf och åt middag. Jag har massor med bilder att visa (tror jag, har inte fört in dom i datorn men när jag tittat på dom ser det bra ut). Om en liten stund blir det kvällsmat och familjespel. Riktigt mysigt att spendera helgen på kusten med familjen. 
Vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela