blondehair.blogg.se

Anorexi motivation

Publicerad 2015-08-05 09:40:00 i Allmänt, Ätstörning,

Idag är det onsdag, jag är ledig från jobbet och när detta inlägget publiceras har jag troligtvis precis vägt mig och tagit puls+blodtryck på sjukhuset. Jag hoppas på en liten viktuppgång. Nu har vågen varit några hekton plus i två veckor, vilket är det längsta jag kunnat hålla en viktuppgång i öppenvård innan det börjat gå neråt igen. Jag har 5kg som jag måste gå upp då jag når min setpoint (jag är inte normalviktig då enligt bmi gräns men min kropp fungerar och jag varit nöjd). Så det är det jag och mina behandlare strävar efter. Som motivation har jag därför bestämt mig för att belöna mig för varje kilo jag går upp. Jag älskar ju att shoppa och gör det rätt mycket, men vissa saker prioriterar jag före andra. Detta är mina "belöningstrappa" vid viktuppgång:  
+ 1kg = Elizabeth Arden puderborste
+ 2kg = Chanel Highlighter
+ 3kg = Nya svarta UGGs
+ 4kg = Dolce & Gabbanas the one parfym
+ 5kg = Mulberry väska
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela