blondehair.blogg.se

5 visste ni att..

Publicerad 2015-08-15 17:24:00 i Allmänt,

* I högstadiet gick jag på en privatskola, ska man gå på den i grundskolan krävs det typ att man har haft släktingar som gått på skolan. Min pappa och flera andra släktingar har gått där och därför kom jag också in.
 
* När jag var som sjukast i min anorexi, under förra hösten, och skulle äta en questbar stod det olika kaloriinnehåll på baren och på hemsidan där dom var köpta (skiljde liksom max 20 kalorier..). Då var jag tvungen att ringa butiken och fråga vad som var rätt.. hur sjukt?!

* Trots att jag har haft mitt körkort i ungefär 2,5år tänker jag varje dag att jag är så tacksam att jag har mitt körkort. Att ta det där kortet var så mycket ångest och jag är så glad att jag tog det när jag var 18år och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Jag hade aldrig klarat mitt liv utan mitt körkort.
 
* Första gången jag skalade en banan var faktiskt när jag var inlagd i höstas.. Eftersom jag aldrig gillat smaken hade jag aldrig skalat/ätit en hel banan innan. Jag tycker fortfarande inte att det är gott men nu kan jag iallafall både skala och äta en om det krisar haha.
 
* Jag klarar inte av att ha tyst runt omkring mig, och jag har alltid tv/radio/musik på i bakgrunden. Oavsett om jag rider, jobbar, eller äter osv. Jag tror att det beror på att jag är rätt rädd utav mig och hatar när man hör knakande/andra ljud. Då tror jag alltid att det är någon där..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela