blondehair.blogg.se

13 dagar kvar

Publicerad 2015-08-04 17:26:34 i Allmänt, Smink,

Idag är det 13 dagar kvar tills jag börjar min utbildning som MakeUpArtist. Jag är verkligen så glad att jag tog mod i mig att ansöka. Direkt efter gymnasiet började jag ju plugga ekonomi, vilket jag tycker är kul. Men den största anledningen till varför jag tycker ekonomi är kul för jag älskar att göra affärer. Jag har så länge jag kan minnas velat starta eget. Innan visste jag bara att jag ville hålla mig inom "mode och skönhets kategorin", för det är det jag brinner för. Därför ger denna utbildningen en möjlighet att dels hålla på med något jag älskar och sedan möjlighet att frilansa. Min bror flyttade ju till USA direkt efter studenten och har bott där ett år hittills (hans utbildning är fyra år). Han tog tag i sin dröm och nu ska jag göra likaså, följa min dröm. Det ger mig också möjligheten att kanske i framtiden spendera ett halvår i världens bästa stad, New York. Jag har alltid varit säker på att jag vill lyckas karriärsmässigt, med något jag älskar.
If you can dream it, you can do it!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela