blondehair.blogg.se

Valborg

Publicerad 2015-04-30 14:58:14 i Allmänt,

Hej!
Denna dag började som vanligt när jag är ledig, i stallet. Jag jobbar ju vanligtvis på torsdagar men dagen innan röd dag har vi alltid halvdag på jobbet och igår var det extremt lugnt så vi timanställda behövdes inte idag. Red iallafall ett pass i manegen och övade på programet inför imorgon. Det gick iallafall rätt bra och jag är taggad inför imorgon, ska bli kul. Min hovslagare var iallafall en ängel och kom ut igår, snabba ryck. Det tackar vi för! Idag är det ju valborg, vilket betyder regn och kyla. Dom senaste åren har jag alltid spenderat med att bland annat se på cortegen och fryst ihjäl. Det är ju alltid svinkallt och dåligt väder den 30 april, så konstigt. Så ikväll skippar jag att vara utomhus och ska istället in och äta sushi med Eva, så mysigt.
Nu är det strax mellis time.. alla dessa måltider..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela