blondehair.blogg.se

Underbar start

Publicerad 2015-04-18 14:40:11 i Allmänt,

Hej!
Idag har dagen börjat så härligt. Solen sken och jag tog det lugnt på morgonen innan jag åkte till stallet. Även i stallet andades jag bara ut, fixade allt, lät ponnyn beta lite och bortstade och klippte henne innan jag red ett dressyr pass i paddocken. Anorexin ger ju än tvångsmönster och just tider när jag är i stallet är ett sånt. Vill åka hemifrån en viss tid, måste köra dit på 12 minuter osv. hehe så idag var det skönt att veta att jag verkligen kunde ta det lugnt och njuta av det fina vädret och min ponny utan någon inre stress. När jag kom hem åt jag  lunch och sedan gick jag ut och promenerade lite i det fina vädret och nu tänkte jag bara sitta i soffan och se på Modern Family medan jag snart ska äta mellis.
Ikväll ska jag umgås med Linda en stund så det ska bli kul. Verkar som om det blir en hyffsad bra dag, förutom att jag har massor med hjärnspöken som är på mig idag om min kropp. Allt kan helt enkelt inte vara på topp..!

Vi hörs!
 

Nästan 2 år gammal bild tror jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela