blondehair.blogg.se

Tisdag, i vanlig ordning

Publicerad 2015-04-07 11:39:30 i Allmänt,

Hej!
Nu är veckan igång som vanligt igen efter påskledigheten. Tisdagar betyder ju dock alltid att jag är ledig eftersom jag ska till sjukhuset. För en liten stund sedan kom jag från stallet, var där och fixade allt samt red ut en härlig runda med min lilla ponny. Ridvägarna där jag står är verkligen amazing. 
Om en stund ska jag upp till östra igen för viktkontroll och kostsnack. Det är alltid jobbigt för det brukar inte ha gått bra. Dock brukar jag alltid vara rätt pepp när jag åker därifrån så hoppas på liknande idag. För tillfället är jag supertrött, vilket antagligen är ett tecken på energibrist då kroppen blir helt matt efter att ha varit i stallet, inte okej tycker jag. Så snart får jag väl gå ner och fixa lite lunch samt tömma diskmaskinen innan jag ska åka. Men före det måste jag fixa mig.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela