blondehair.blogg.se

Läkarbesök idag igen

Publicerad 2015-04-14 20:13:00 i Allmänt, Ätstörning,

Dagens besök gick faktiskt helt ok. För första gången någonsin i min recovery har jag lyckats gå upp några få hg hemifrån själv. Anorexin skriker dock och ångesten är skyhög. Några värden som var mindre bra  var mina blodvärden. Blodtrycket var 103/50 (undertrycket var lågt) och pulsen på 47 vilket gjorde att A blev lite orolig för mitt hjärta.
Denna sjukdomen är så klurig. Men min största motivation för tillfället (förutom kursen) är att jag måste ju gå upp lite oavsett, då kan jag lika väl göra det hemma där jag kan äta det jag tycker är gott, kunna jobba, rida och umgås med vänner utan massa regler från personal. Jag vill inte bli inlagd och då det både hotas om dagvård och slutenvård så ska jag bannemig se till så att jag inte hamnar där igen. Då blir bara vägen ännu längre... reminder to myself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela