blondehair.blogg.se

Inga höjdar värden

Publicerad 2015-04-21 17:25:20 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag i soffan efter att ha ätit mellis och sett på Kardashian. Efter stallet hade jag tid hos läkaren igen. Det var väl inga toppen värden direkt. Vikten var neråt igen och hjärtat hade lika värdelösa värden som sist. Vilket inte var så bra.. Det är så konstigt, hur hjärnan kan spela sånt spratt. För det kändes som jag hade gått upp massor, men det hade jag ju inte utan tvärt om. Det är monstret som lurar mig.
Till middag ska jag och mamma äta tacos iallafall. När jag var yngre älskade jag det men det är fearfood för ätstörningen, köttfärs och natchochips är inte att leka med.. majs har jag inte heller ätit på länge, sen jag var inlagd tror jag. Ananas löser jag inte idag, det får bli en annan gång men om ni inte har testat att ha det till tacos rekommenderar jag det. Man tror inte att det ska vara gott men det är det faktiskt.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela