blondehair.blogg.se

Effektiv dag

Publicerad 2015-04-28 14:13:47 i Allmänt,

Hej!
Dagen började med att jag klockan 8 var på östra, tidigt tidigt. Hade inte ätit någon frukost innan och vågen var några hekto ner igen.. men det kanske beror på frukosten?! Hjärtvärderna var lite bättre, men fortfarande väldigt låga, egentligen är det hugget som stugget typ..
Åkte hem och åt lite frukost sedan vidare till IKEA och passerade bilverkstaden och bytte batteri i bilnyckeln. Promenerade hunden, städade och fixade på mitt rum och nu har jag ätit lunch och sett på Modern Family. Strax ska jag äta mellis och promenera hunden innan jag åker till stallet för att rida ut med Alice. På hemvägen tänkte jag passera ICA och hämta ut ett paket som kommit.

Vi hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela