blondehair.blogg.se

Dåligt besök igår..

Publicerad 2015-04-08 19:29:55 i Allmänt,

Som ni kanske förstod (med tanke på den uteblivande uppdateringen) gick läkarbesöket kasst igår. Hade tappat en del igen och värderna går sakta neråt. A började snacka om att om jag tappar mer så får jag inte rida så mycket som jag gör. Dessutom började hon prata om dagvård.. Idag hade mina föräldrar möte med båda mina föräldrar och tydligen hade dom (mina behandlare) skickat remiss till både dagvård och slutenvård.. WTF. Vägrar att läggas in igen. Kommer aldrig gå med på det, ingen chans. Så nu måste viktminskningen stoppas. Så himla svårt bara. 
Idag har jag jobbat hela dagen så är jättetrött just nu och har ingen ork, så ska mest slösurfa lite, det är ju trots allt flera timmar kvar på kvällen hehe. Men först tänkte jag fixa ett tidsinställt inlägg till imorgon med dagens outfit.
 
Vi hörs imorgon helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela