blondehair.blogg.se

Dagens 3 +

Publicerad 2015-04-14 21:03:23 i Allmänt,

* Stallet, haha detta nämner jag typ varje dag. Antingen är det väldigt kul, eller så har jag helt enkelt inget bättre liv. Idag gick iallafall ridpasset överlag riktigt bra och dessutom var underbara Märta i stallet, kul.
 
* Att jag denna veckan lyckats stanna av min viktminskning, en stor del av mig är dock ledsen för det (anorexin) men det är ett litet steg åt det friska hållet iallafall. Babysteps, babysteps. 
 
* I söndags fyndade jag faktiskt ett bord (till mitt smink) på blocket haha. Första gången jag köper något därifrån. Men gjorde om lite i mitt rum och tyckte det ändå blev bra. Måste dock fixa endel förvaring osv. först innan jag visar er lite bilder. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-15 21:12:04

Har du medryttare på din häst eller vet inte om su behöver men dev är så sjukt fin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela