blondehair.blogg.se

Dagens 3+

Publicerad 2015-04-28 22:44:32 i Allmänt,

Jag tycker faktiskt jag är rätt duktig på att avsluta dagen i ett positivt mood, men om jag ska vara helt ärlig så är det nästan varje dag riktigt svårt att komma på tre bra saker medan jag kommer på massor med negativa, men dom försöker jag att inte skriva ner. Tror man mår mycket bättre om man fokuserar på ljusglimtarna.

* Jag och Alice hade en trevlig uteritt (till Nobless drog på sig en tappsko..).

* Hämtade ut ett paket på posten idag, alltid kul. Vad det innehöll visas imorgon. 

* Vi kom överens om att jag tar mammas bil imon till jobbet (mamma o pappa ska på samtal med mina behandlare..) vilket betyder att jag får typ 1h sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela