blondehair.blogg.se

3 bra saker med dagen

Publicerad 2015-04-10 22:51:41 i Allmänt,

Tänkte börja skriva ner 3 bra saker med varje dag för att komma in i ett positivt mode på kvällskvisten och uppskatta vardagen lite. Här kommer dagens 3 positiva saker.
 
* Jag hade en mysig förmiddag i stallet, lugnt och skönt och ett ganska trevligt ridpass med min prinsessponny i manegen.
 
* Som vanligt hade jag ett ganska givande möte på östra idag med min behandlare. Dessutom träffade jag ett par av personalen inne från slutenvården på utsidan/i korridoren. Bland annat henne jag gillade mest. Inser att jag verkligen inte ska tillbaka till avd 336 dock!
 
* Till middag köpte pappa sushi till mig. Trots att det idag var jättemycket ångest över det fick jag ätit det och det är ju supergott, monstret ska bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela