blondehair.blogg.se

24 april

Publicerad 2015-04-24 20:53:12 i Allmänt,

Dagen började som fredagar brukar göra i stallet. Red ut en stund i skogen och Nobless tyckte det var superkul. Fixade allt och umgicks lite med Märta i stallet innan jag åkte hem och promenerade hunden. 
Efter lunch var det dags att åka upp till östra, hade ett samtal med min behandlare/psykolog. Vi hade ett bra samtal och diskuterade väl mest min kroppsfixering och mitt kritiska granskande samt lite rädslor hehe..  Jag passerade bilverkstaden påvägen hem och bytte batteri i bilnyckeln och sedan gosade med Molly, nätshoppade, planerade min ekonomi och såg på serier. Samt utmanat mitt hjärnspöke och ätit såklart.. 
 
Dagen har alltså varit bra, sammanfattningsvis är detta dagens 3 +;
* Mitt stallbesök imorse, härligt att rida ut, bara andas och träffa Märta.
* Samtalet på östra, det var givande och lite motiverande.
* Min ekonomi haha, den är god för tillfället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela