blondehair.blogg.se

1 maj

Publicerad 2015-04-23 20:32:00 i Allmänt,

Om 8 dagar är det första maj och då händer två roliga saker.
Dels så kommer min lillebror äntligen hem från USA för sommarlov. Jag har inte sett han sen i julas (via FaceTime såklart men inte på riktigt) så det ska bli så kul.
En annan rolig sak den första maj är att jag och Nobless ska rida en pay and ride på grannklubben. Sedan hon blev utdömd (september 2013) rehabiliterades ju därefter men förra året så red jag bara en dressyr pay and ride och en (två starter) pay and jump. Hon är ju helt fräsch och fit for fight så det ska bli härligt att få knoppa min lilla ponny och göra oss lite fina och se vart vi ligger i dagsläget. Rider dock bara en LB:1 haha..
 
Förra årets pay and ride 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela