blondehair.blogg.se

Vann en fototävling

Publicerad 2014-09-09 20:32:17 i Allmänt,

Hej!
Gårdagen började väldigt bra. Började med en mysig pw med min favorit ponny. När jag kom hem såg jag att jag kom 2a i en fototävling vilket gjorde att jag vann ett presentkort på 1000kr på en sida med häst- och hundtäcken, nice. Nobless behöver ett stalltäcke så köper nog det. Annars blir det nog ett snyggt ridtäcke samt ett litet täcke till Molly. Därefter plugagde jag några timmar innan jag åkte till östra. Det gick bra men jag insåg att jag har en lång väg att vandra..
 
I natt sov jag jätteryckigt. Det brukar jag inte göra så det var jobbigt. Klockan 7 ringde klockan i vilket fall och jag pluggade 1,5h i sängen inan jag startade datorn. Låg sedan i sängen och jobbade 3h, ibland är det riktig gött att kunna jobba hemifrån i sängen. Hunden fick lite promenader och jag pluggade endel innan jag åkte till stallet. Red ett dressyrpass i manegen idag vilket gick helt okej. I slutet var hon jättefin =).
Nu har jag suttit och sett ikapp på Paradise Hotel och nu är det dags att kolla i kapp på Rich Kids of Beverly Hills..
 
VI hörs!
Samma dag denna bilden togs, samma dag togs bilden jag vann med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela