blondehair.blogg.se

Skype med lillebror

Publicerad 2014-09-07 20:38:00 i Allmänt,

Godkväll!
Vm finalen gick inte svensk väg. Himla typiskt och jag är fortfarande lite irriterad för jag tyckte Roffe fick ner åtminstone en bom för mycket. Men hatten av till Jeroen Dubbeldam som är nuvarande världsmästare. 4 nollor idag på 3 helt nya hästar för han, sehr gut. Jag skippade styrelsemötet då jag känner mig lite krasslig och istället skypeade vi med brorsan. Vad jag saknar han känner man, men han verkar ha det superbra. Mina föräldrar åker nog ner om drygt en månad, sjukt avis. Men jag känner att jag kommer flyga ner strax efter min födelsedag (i mars) nästa vår och tar Vegas då också. Just nu har jag ju börjat min nya kurs, min "behandling" samt att jag har ju häst. Så blir svårt att lämna detta nu om lite mer än månad dessvärre. 
 
Just nu har Freddan och Löfven en debatt på SVT1. Om en vecka är det valet och jag håller alla mina tummar att Alliansen vinner. Jag vill inte ens tänka på hur Sverige kommer se ut annars..
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela