blondehair.blogg.se

Så trött

Publicerad 2014-09-19 21:37:55 i Allmänt,

Hej!
Nu håller mina ögon på att gå i kors iprincip. Igår började jag dagen med att vara i stallet redan innan 8. Var där ett par timmar och promenerade en timme av dessa i terrängen med mitt hjärta. Sedan var det bara hem och fixa mig innan jag åkte till jobbet. Först hade jag och en klasskamrat intervjuer på jobbet inför en rapport vi gör. Därefter jobbade jag 14-17 på chatten. Åkte raka vägen hem och sedan jobbade 18-22 i chatten igen haha. Massa jobb.
Klockan 8 imorse befann jag mig på jobbet igen. Satt i telefon fram till 17. Åkte därifrån raka vägen till stallet och red ut på min sessi. Har bara ätit lite nu när jag kom hem och bakat inför imorgon. Imorgon är också en stressad dag för mig.
Jag ska befinna mig tidigt på klubben för att hjäpa till i cafet och seketariatet på vår hoppning. Därefter måste jag raka vägen till Sahlgrenska för att göra en magnetröntgen. Från sjukhuset sedag sedan direkt på dansträning. Min kusin gifter ju sig nästa helg och hon går i någon dans. Den ska man tydligen kunna dansa och jag har inte ens sett ett klipp på det på youtube så har ingen aning om hur det går till. Kvällen kommer iallafall umgås med min underbara bästis Linda.
 
Nu ska jag fixa iordning starlistorna inför imorgon igen tänkte jag. Det är flera ändringar så kan vara bra att ha de på de listorna vi har för hand imorgon.
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela