blondehair.blogg.se

Rida bättre

Publicerad 2014-09-17 19:19:09 i Allmänt,

Hej!
Nu sitter jag nyduschad och utslagen i soffan framför Family Guy haha. Inte det mest kulturella programet, men rätt underhållande. Innan det var jag i stallet. Idag red jag dressyr i manegen igen. Det var en ny, supertrevlig tjej i stallet. Hon hade en jättefin häst som gick MSVB och vi red tillsammans inne idag. Det är ett sjukt bra motivering när man ska rida. Hon hade aldrig sett mig rida henne (det var ju första gången jag träffade henne) och hennes häst hade såå fin gång. Då blir jag ännu mer motiverad att verkligen rida bra. Nobless gick riktigt bra stundtals så jag var väldigt nöjd. Ibland kan jag bli lite slapp när jag rider själv, inte rider mitt yttersta liksom. Men man ska alltid tänka att det är någon som observerar en, då vill man prestera.
Nu ska jag knåpa ihop starlistan inför lördagens Pay and Jump, är ju ansvarig för det.
 
Vi hörs!
Vårt ridhus har fibersand, bästa underlaget, värsta lyxen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela