blondehair.blogg.se

Nytt läppstift

Publicerad 2014-09-26 16:50:11 i Allmänt, Shopping,

Idag när jag var på jakt efter hundens medicin sprang jag in på Kicks och köpte ett nytt läppstift från Make Up Store. Majoriteten av mitt smink är från det märket och jag älskar det. Detta läppstiftet är mer nude vilket var det jag sökte efter då alla mina läpp produkter typ är rosa vilket inte alltid passar. Det var dock svårt att se nyansen på mig då jag testade det när jag kom hem och jag frös så mina läppar var blåa haha. 
Men jag ska ha det imorgon på bröllopet och det kommer outfit bilder därifrån så ni lär få se det på.
 
Bilden är rätt dålig dock, tog den med mobilen som inte ville autofokusera. Orkade inte hämta systemkameran..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela