blondehair.blogg.se

Nya tänder

Publicerad 2014-09-23 10:30:00 i Allmänt,

Igår fick jag äntligen fixat mina tänder. Något jag velat göra och tjatat på min tandläkare i flera år är att fylla ut mina små tänder. I augusti var jag hos tandhygienisten 2 gånger, ena gången att ta bort tandsten och sånt, rutinkontroll. Att göra de finare typ. Andra besöket var att bara checka så jag skött tandborstningen så att jag kunde få tid hos tandläkaren. Jag är så himla nöjd med dom. Jag har nämligen haft komplex för mina tänder superlänge eftersom dom verkligen gjort att jag sett yngre ut. En sak mindre att ha komplex över iallafall :)
 
Före bilden är från augusti, innan alla besök. Efter bilden är från igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela