blondehair.blogg.se

Matschema

Publicerad 2014-09-24 13:41:00 i Allmänt, Ätstörning,

Hej!
Just nu sitter jag och har precis beställt en klänning och skrivit klart mitt arbete jag skulle bli klar med i skolan. Om en halvtimma jobbar jag (dock bara 1h) så tänkte slinka in här och skriva lite innan. 
 
Idag var jag som sagt på östra igen. Vägde mig (hade gått ner flera kilo sedan sist så dom var sådär nöjda..) och fick ett matschema. Vi gick igenom det noga och med tanke på att jag äter så himla lite vanligtvis blir schemat en stor omställning. Så nu ska jag typ äta 1/3 av allt som står på schemat (vilket är mer än vad jag äter i dagsläget) till nästa vecka. Måste föra matdagbok och äter jag inte enligt schemat får jag ridförbud. Egentligen har jag träningsförbud men vem annars ska ta hand om min häst?! Läkaren sa även att om jag tappar mer så måste jag bli inlagd så nu får jag bannemig verkligen försöka. För egentligen sa läkaren att hon hade velat att jag åt aaaallt på schemat + näringsdrycker. Men då det typ är som natt och dag mot vad jag får i mig nu är det omöjligt att sätta ett sådant mål nu. 
 
#fuckanorexia
#nukörvi
#recovery
 
Depp inlägg kanske, men men. Det är ju trots allt min blogg om mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela