blondehair.blogg.se

Massor med nya bilder

Publicerad 2014-09-28 17:44:58 i Allmänt,

Hej!
Gårdagens bröllop var superfint. Min kusin och hennes man var så glada och min farfar höll i vigseln, magiskt. Min farfar är 90år och har vigt alla sina barn (4st), döpt 4 av sina barnbarn (bl.a. mig och min bror) och igår så gifte sig min första kusin och då var han som sagt vigselförrättare. Igår insåg jag verkligen att jag önskar att farfar ska viga mig också, men då jag inte ens har någon kille nu plus att farfar är 90år så känns det mörkt. Men man ska aldrig säga aldrig. Fotade lite under dagen så har bilder att visa. 
 
Idag så åkte jag o mina föräldrar först till stallet. Jag red ut barbacka i skogen och pappa fotade massor och jag har en hel del fina bilder att visa. Nobless skötte sig superbra så då är det extra kul att titta tillbaka på bilderna. Efter att ha varit i stallet drog jag och Linda in till stan en sväng. Kom hem med två påsar ifrån NK så har även lite nytt att visa er.
 
Så ska förbereda massa tidsinställda för kommande dagar nu med andra ord!
 
Molly var givetvis också med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela