blondehair.blogg.se

Kardashian på tvn

Publicerad 2014-09-30 13:52:00 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag med datorn i knät och en Kardashian repris i bakgrunden. Dagen började i stallet 8 imorse, red ut i det kalla, men fina vädret. Hade en härlig tur och sedan fixade jag såklart allt innan jag åkte hem och promenerade hunden. Nu har jag pluggat i några timmar och är klar för idag. De två kommande veckorna är rätt lugna när det gäller plugg vilket är skönt med tanke på att mitt huvud dunkar och bokstäverna hoppar efter bara ha läst en liten stund. Yrsel är jobbigt. 
På tala om yrsel, igår när jag var hos läkaren hade jag fått ännu lägre blodtryck.. inte bra alls. Läkaren ökade mitt matschema och jag ska tillbaka på torsdag för vägning, samtal och ekg. Hon försökte få mig att ta näringsdrycker men jag tänker inte dricka kalorier, där går min gräns. Hade dock velat klara av det, men fixar inte det..
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela