blondehair.blogg.se

Imorgon får jag nya tänder

Publicerad 2014-09-21 19:12:02 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag hamnat i soffan, äntligen. Började dagen med ett dressyrpass på min lilla ponny. Stundtals gick det riktigt bra iallfall. Åkte hem och åt lite innan jag åkte in till stan och mötte en kompis. Vi shoppade lite (visar det mest intressanta imorgon) och bara gick runt och pratade i flera timmar, så mysigt och behövligt. 
När jag kom hem tog jag det lugnt innan jag gjorde morgondagens "läxa". Det var längesen man sa läxa men nu har jag ju fått det så då får jag ju kalla det. Fixade även lite plugg, städat och plockat lite. 
 
Tänk att det är måndag imorgon igen. Veckorna springer förbi och denna veckan som kommer har jag en hel del saker för mig:
* Ett tandläkarbesök imorgon och om jag har skött mina tänder som dom vill (har varit pendatisk) så ska dock göra en grej jag har velat i fleeera år. Excited till tusen!!
* Minst två läkarbesök ang. min anorexia..
* Jobbar flera pass i veckan, som det ser ut nu bara i chatten. Blir kanske även på telefon? 
* Hästen 7 dagar som vanligt.
* Plugg, dock ganska lugnt denna vecka. Måste få in ett inlägg till fredag bara så det tänkte jag göra tisdag o onsdag.
* Bröllop, min kusin gifter ju sig. Ska bli superduper kul.
* Bästis häng med Linda någon dag! 
 
Blandade jobbiga och mindre jobbiga saker den kommande veckan. Men ser fram emot den och "What doesn´t kill you makes you stronger" ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela