blondehair.blogg.se

Häst morgon

Publicerad 2014-09-02 11:25:07 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag ny duschad  och ser på hoppningen från VM. Har redan varit i stallet och ridit och fixat allt, så himla skönt. Man har ju antingen utsläpp eller insläpp av sin häst (eller betala mer) så jag väljer alltid att planera mitt stallbesök efter det. Både igår och idag har jag ju grejer att göra på eftermiddagen så då åker jag ut till stallet vid 8 på morgonen och rider. Tycker det är så härligt  att vara ute i stallet på morgonen, när det är lite kyligt och solen skiner samtidigt som man vet att man har hela dagen framför sig. Om några timmar ska jag faktiskt åka till skolan. Idag drar ju kurserna igång igen. Men denna terminen kommer jag läsa halvtid distans så att jag hinner jobba lite mer och slipper pendla. Så vi ska egentligen bara upp på "upprop" och info, och sedan en gång i november på seminarium. Ska bli intressant att se vad det är för andra kursdeltagare, dom flesta kommer nog vara väldigt gamla (40 +..) men jag hoppas att det finns några i 20-års åldern. Kommer garanterat vara yngst med tanke på att de tär en fortsättningskurs och jag läste ju grundkursen direkt efter gymnasiet (nu är det ju andra året). Kunde ju var kul att hitta någon annan i Göteborg man kunde plugga tillsammans med ibland. Efter skolan ska jag iallafall hem till Linda en stund och bara umgås och prata. Hon åker ju till Turkiet på torsdag så då kommer jag inte kunna träffa henne på en vecka :(
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela