blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2014-09-07 09:49:14 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag på landet ochtittar ut över havet. Jag har legat och läst organisations metaforer hela morgonen, ganska intressant faktiskt så det är skönt att ha en "kul" kurslitteratur. Precis innan jag satte mig här åt jag lite frukost, yoghurt med färska jordgubbar och hallon. Så himla gott med färska bär, can´t deal typ. Om en liten stund ska vi gå ut och promenera och sedan måste jag åka hem och rida innan vm finalen där kung Roffe är med. Har även ett styrelsemöte ikväll på klubben som jag borde gå på.. får dock se hur eftermiddagen utformar sig. 
 
Detta inlägget var väldigt tråkigt och kort kanske. Ska läsa lite bloggar och modeinspiration nu.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela