blondehair.blogg.se

Duktig idag

Publicerad 2014-09-05 20:32:31 i Allmänt,

Hej!
Min förmiddag började väldigt mysigt (förutom att vågen visade minus igen..). Jag red ut i morgonsolen på mitt favorithjärta. Vi hade en supermysig ridtur på morgonen och galopperade genom skogen på slingan medan solen gick upp. Kvalitetstid på högsta nivå. Därefter fick pudeln en promenad innan jag pluggade lite. Efter det har jag jobbat hemifrån på chatten i 6h. Det är både väldigt skönt och tråkigt att jobba hemifrån. Kunna sitta i mjukiskläder och ha tvn på är inte helt fel. Men samtidigt älskar jag att klä upp mig och umgås med människor och kollegor. Så ett mellanting hade varit bra. 
Imorgon jobbar jag också, fast då 9-14. Hör och häpna tar mamma hästen imorgon. Hon har inte ridit henne på ett halvår så ska bli spännande att se vad hon säger efter passet. En hästfri dag blir faktiskt skönt. Mina föräldrar vill att jag hänger med till landet sen så kanske gör det. Ni får heller inte missa hästhoppning imorgon, det är ju semifinal och vi har med både Roffe och Alexander (om han tog sin plats..).

Men jag uppdaterar mer imorgon,
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela