blondehair.blogg.se

Duktig djurägare

Publicerad 2014-09-26 15:53:41 i Allmänt,

Hej i regnet!
Dagen började med stallet som vanligt. Red dressyr i manegen vilket gick bra (tacka gud för manegen) och fixade allt, sedan kom hovslagaren och skodde min prinssessa. Det var bara hem och slänga i sig lite lunch innan jag tog med mig hunden till veterinären. Hon hade en böld på ryggen och lite andra små krämpor typ. Men det gick väl överlag bra och besöket gick snabbt. Nästa uppdrag var att finna hundens mediciner, efter 2 apotekbesök hade jag hittat 3 av 4 saker som jag skulle ha. Så passerade mammas jobb så hon åker förbi ett tredje apotek på väg hem från jobbet. Jag orkade verkligen inte åka till yttliggare ett apotek i regnet, var helt slut och hunden var ledsen. 
Nu har jag suttit och pluggat en liten stund och ska ta det lite lugnt. Måste fixa allt inför imorgon (ska ju på bröllop) sedan. Kläderna är klara men har inte bestämt accessoarer och sådant helt hundra än. Dessutom måste brynen noppras lite till och naglarna målas. Ikväll blir det häng med Linda, myys.
 
Vi hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela