blondehair.blogg.se

#bitterövervalet

Publicerad 2014-09-15 19:49:38 i Allmänt,

Hej!
Fredagen bestod bl.a. över grannfest (och med Linda) vilket var superkul.
Jobbade hela lördagen iprincip förutom när jag var i stallet.
Söndagen besto först av val och sedan bästis häng med Linda. Jag är helt chockad över valet. Sossarna vann, helt sjukt. Men Löfven har för tillfället har bara Miljöpartiet. Jag fattar inte hur dom som röstade på dom rödgröna tänkte? Vänstern är ju inte enad för fem öre. Jag är på riktigt rädd och hoppas på allt att det blir ett omval. Kan inte se hur Sverige kommer kunna drivas annars. Alla blir drabbade. Ingen tjänar på det. Att dessutom SD blev Sveriges tredje största besked gav mig yttligare magont. KAOS. Gör om gör rätt. Snälla Sverige. Det ända som gladde mig var att Fi inte kom med i riksdagen. 
Dagen har bestått av stall, plugg och möte på östra. 
 
Nu ska jag intervjua pappa om företagskultur och fortsätta att skumma på tvn där de pratar om valet. Blir bara arg, irriterad och orolig.
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela