blondehair.blogg.se

5 did you know that

Publicerad 2014-09-16 19:00:01 i Allmänt,

* På lördag ska jag iväg och dansa inför min kusins bröllop helgen efter. Hon och alla hennes vänner dansar tydligen någon dans som man bör kunna på bröllopet. Så det är bara för mig och mina föräldrar att öva haha..
 
* Mina föräldrar har bokat sin resa till USA om en månad. Jag ska stanna hemma och rida, jobba, plugga och behandlas. Skulle hellre åkt till LA och träffat min bror.
 
* Idag drack min första droppe vatten idag vid middagen strax efter 18.. jag är bara inte törstig.
 
* Jag är sjukt shoppingsugen. Hoppas på att få ta mig in till stan på söndag och shoppa lite och sedan nästa vecka är det löning.. :)
 
* När jag inte längre har häst (ska ha Nobless till hennes sista andetag) då kommer jag skaffa en helt egen liten hund och ställa ut den massor. 
 
Bästa bror när vi var på CBU i somras, miss you <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela