blondehair.blogg.se

Vaccinering och rapportskrivning

Publicerad 2014-10-29 12:38:41 i Allmänt,

Hej!
Gårdagens läkarbesök gick sådär. Vikten hade gått lite ner och även blodtrycket och pulsen. Var tvungen att äta ett extra mellanmål med A där haha, ångest. Ska tillbaka imorgon igen och hon skulle ringa senare idag för att kontrollera så jag ätit det vi kommit överens om..
Morgonen började i stallet iallafall. Veterinären skulle komma ut halv 10 (trodde jag..) o vaccinera Nobless men han kom sedan halv 12 så åkte hem en stund o pluggade lite emellan. Hon får tyvärr stå idag då hon inte rids efter vaccination och jag fick inte rida innan. Var busig o fixade allt dock iallafall. Just nu sitter jag och äter lite lunch och ska snart fortsätta med rapportskrivandet. Sedan blir det lite serietittande innan jag ska möta upp mamma och vi ska åka och handla mat. Jag väntar på ett paket som jag besätllde i helgen och såg idag på sökningen att plagget nu var på svenskmark så förhoppningsvis kommer det idag också.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela