blondehair.blogg.se

Trotsade läkaren

Publicerad 2014-10-11 15:26:02 i Allmänt,

Hej!
Idag trotsade jag mitt ridförbud och satt i sadeln igen. Efter att inte ridit på en vecka var absitnensen för hög. Red ut en sväng, så tog det rätt lugnt. Dock var jag väldigt yr hela passet så kände att det kanske inte var helt optimalt. Men roligt var det iallafall. I stallet satt en lapp uppe att den 1 november skulle grannstallet (vi snackar 100m bort typ) ha clearround. Blev så himla sugen på att vara med o mamma sa att det berodde på mina värden då. Så får verkligen försöka nu. När vi kom hem o hade ätit lite åkte jag och mamma iväg och köpte ett varmt täcke till mig, ett extra varmt termotäcke hette det typ. Sedan passerade vi även hööks och köpte lite reflexer, varma vantar och ett hundtäcke. 
Gårdagen var superduper mysig med Emma. Så glad över att ha henne i mitt liv. Ikväll blir det att umgås med Linda. Jag är lycklig lottad med fina vänner som bryr sig om mig, love you all <3
 
Vi hörs!
Påskhoppningen i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela