blondehair.blogg.se

Time to work

Publicerad 2014-10-04 15:42:21 i Allmänt,

Hej!
Dagen har mest bjudit på stall, en uteritt barbacka, och sedan hemmafix. Just nu snurrar mitt huvud så jag måste ta ett av alla dagliga mellanmål mitt matschema säger innan jag börjar jobba hel. Jobbar massa timmar både idag och imorgon, men det är skönt med ob och eftersom det är oktober nu är det lönen som kommer i slutet av november. Då är det ju massa utgifter med julklappar och outfits så det är bra att knega på från start. 
Torsdagens läkarbesök gick sådär.. vågen var minus (??!!)  dessutom var mitt blodtryck inte så bra. Sköterskan ringde igår o sa att jag fick mitt ekg på måndag iallafall och hon ville att jag inte skulle rida i helgen. Red ju idag iallfall hehe men imorgon rider mamma henne då. Ska även träffa Linda imorgonkväll.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela