blondehair.blogg.se

Sur ponny

Publicerad 2014-10-28 12:30:21 i Allmänt,

Hej!
Dagen har börjat rätt bra. Endel ångest men annars mysig. Började med lite serietittande. Sedan åkte jag in och sålde två skolböcker, härligt med ännu mer plus på kontot. Åkte därefter direkt till stallet. Idag har jag "rödservice" vilket innebär att de i stallet sköter allt. Mamma lovade ju min läkare att jag inte skulle rida tills idag åtminstone (eller jag har ju egentligen heeelt ridförbud) men jag red ju i söndags o tänkte att det är dumt att utsätta mitt hjärta för mer idag då det är ju nya provtagningar o vill ju inte ha sämre värden på den fronten. Gosade en stund i hagen med min lilla tjej iallafall. Hon är så söt, när hon hade fått sina morotsbitar var hon "jättesur". Men så fort man kom nära henne så spetsade hon öronen ändå. Hon spelar sur men sedan så kan hon inte motstå mig ändå haha. Mitt hjärta, älskar den ponnyn. 
Nu ska jag iallafall äta lite lunch och se på en film tänkte jag. Sedan blir det läkaren som jag redan sagt och därefter direkt hem till mormor och morfar. Morfar fyller nämligen 78år idag, grattis! :)
 
Bild på mormor, morfar och Peter (min ena mosters sambo) i våras. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela